Daniel vs. Badhus

Min kära rumskamrat Daniel skulle gå och simma i skolans badhus och välkomnades av en stor suck i entrén när de fick reda på att det var hans första gång där. Det blir ju så mycket extra jobb när nån som aldrig har varit på badhuset förrut ska ta en simtur. Han tilldelades hursomhelst en guide som visade runt honom och så och det är ju helt normalt. Några minuter senare var det klart. Min naive rumskamrat hoppade ovetandes i poolen utan att känna till att han med imponerande effektivitet samtidigt bröt mot badhusets tre regler på en gång. Han dök i poolen med huvudet före rakt mot simriktningen utan att ens ägna en tanke på att man måste ha badmössa på sig. En simmare har aldrig visat mindre respekt för badhuspersonalens existens och arbete och väl uppe vid ytan igen hörde han hur den upprörda personalen stod och skrek på honom längs poolkanterna! HAHAHAHAHA!

I övrigt är det bra här, fick för mig att testa baseball igår så min tumme öppnades igen lite puckat. På måndag ska jag åka på en resa med labbet över natten. Puss o kram från Tokyo!

image94
Adhitya (AKA Psycho) och Chin pluggar japanska. Vet inte om det framgår på bilden men han till vänster är i djup sömn.

Ajuste är sidan galet seg ibland? Eller hur är det för er?

Kommentarer
Postat av: Davve

haha ser ut som om båda sover. sidan är aldrig seg för mig.

2007-12-01 @ 17:20:04
Postat av: Viktor

hehe bada sover nog men han till vanster sover javligt djupt. ganska imponerande med tanke pa att han sitter upp.

2007-12-02 @ 04:28:04
Postat av: andreas

jag älskar badreglerna.. haha

2007-12-02 @ 19:23:13
Postat av: H-C

ja, badreglerna äger ju.

2007-12-06 @ 23:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0