detta kommer aldrig funka

Nej det funkade inte... forsokte kopiera min kara rumskompis Daniels blogg igen och gora en snygg grej men han ar for grym. Ni kan iaf kolla pa lanken till kartan han har fixat over sitt vardagliga liv i Tokyo, ganska cool tycker jag. Vi bor ju pa samma stalle sa ni kan se mitt hus dar.

View Larger Map

Daniels blogg ar www.daniel-svard.se, som ni kan se brukar jag baita han ibland da och da.

Nu sitter jag pa labbet (som vanligt) men denna gang gor jag inget. Jag vantar bara. Sitter och lyssnar pa folk som pratar japanska, fattar fortfarande ingenting. Just nu pratar en kvinna framfor mig i telefon... hmm... intressant... kanner mig som hippofamilyclubmedlemmarna nar jag sitter och lyssnar pa sprak jag inte fattar...

oohh! jag forstod ett ord! "kampa pa" sa hon. ...  ... eller vanta nu, ar det verkligen japanska hon pratar? lat som kinesiska. hm ja kanske... yes jag har kul just nu. om tre timmar typ ska jag gora ett nmr experiment. ska jag sitta har och bara skriva allt som hander i tre timmar?

en snubbe tog upp natt ur en pase, nagon pratar med honom. nagon ropar fran en annan del av rummet. jag latsas att jag skriver typ ett email eller nagot. snubben ater det han tog upp ur pasen. bakom mig sitter tva personer och pluggar. min chillade tutor kom in pa labbet efter vad som sakert var en soft sovmorgon. hon som prata i telefon forrut ar lite irriterad pa min tutor, samtidigt kommer professorn in i rummet, han gar ut igen efter att ha kollat pa nagra papper. mycket action har omkring... nej fan, det nog battre om jag pluggar japanska. vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0