Tokyo + Hiroshima + Kyoto sightseeing med familjen

Hej ar i Kyoto nu, det ar soft. gott nytt ar pa er snart. igar kom aven martin (fran friidrotten) och hanna till japan, dom hanger i tokyo sa jag har inte mott upp med dom annu. Har massor av bra bilder som kommer laggas upp efter nyar nangang, vi aker till tokyo pa mandag igen.

Vi var bl.a. i Ginza i Tokyo, har inte vart dar sa mycket forrut men det ar ett haftigt stalle helt klart. Det var sorligt i hiroshima nar man gick pa museet om gissa vad, annars var hiroshima en forvanadsvart trevlig stad. kandes som goteborg lite med alla sparvagnar. en valdigt vacker o lag utanfor staden ocksa. I kyoto finns massa tempel och ett brutalt stationshus. ordet brutalt later roligt forovrigt. igar regnade det hela dagen men idag ar det battre.

Hoppas julen var bra, och att nyar blir trevligt, vi ses. Familjen halsar.

Tack for datorn jens!!! den ager.

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Va härligt att vara utomlands. Hoppas du får en fortsatt trevlig resa :)

2007-12-29 @ 09:04:27
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Gudrun & Åke

Hela familjen ser ut att få uppleva spännande miljöer. Vi mår prima och har klarat julen bra.
Fortfarande mätta av sill,skinka,ost mm. Nu skall vi avsluta året och möta det nya 2008 med friskt mod. Blåsigt, gråväder och snöfritt.
Ha det bra!! G & Å

2007-12-29 @ 10:46:25
URL: http://viktoritokyo.blogg.se
Postat av: Marcus

Tjena, ja, jag hoppas att du får en fin nyårsafton. Här kommer hälsningar från dalarna, hehe. Fick du många fina julklappar?

2007-12-29 @ 19:49:21
Postat av: Viktor

Ja jag fick lite julklappar på julafton, godis bla som var väldigt gott. Själv då Marcus? Blev det någon resa?

Gott nytt på er.

2007-12-31 @ 09:57:59
Postat av: Marcus

Resa? Ja, det hoppas jag. Jag ska hem nu imorgon, då ska jag börja kolla sista minuten och få me alla som ska me. Jag fick några fina julklappar som en klocka, lite pengar, kläder och en papperskorg om jag skulle vilja slänga bort allt, höhö, närå (men jag fick en papperskorg) :)

2008-01-01 @ 12:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0