Nikko

Tvadagsresan till Nikko var suspekt noggrannt planerad av Chris, precis som en typisk japansk rundresa med 100 stopp pa en dag typ. Efter ett par timmars tagresa upp i bergen berattades en intressant historia av norrmannen Audun som sa hur han atit 20 bananer under en lektion i gymnasiet vilket fick honom att tappa vettet totalt, och det innefattade att han la sig raklang pa mage och bankade huvet i golvet. Sedan hade han akt till sjukhus och glomt allt men kom ihag det igen forst nar hans mamma fragade vad som egentligen hade hant. Sa at inte for mycket bananer!
Det var svart att hanga med Chris schema och jag, Rikard och Jeff lyckades standigt tappa bort dom. Vi fick en overdos av tempel efter nagra timmar (Anna, Petter och Ingrid vet vad jag menar) och behovde ga och kaka, sen tog det sex timmar innan vi lyckades hitta dom igen. Storre delen av den tiden spenderade vi i en galet lang bilko mitt ute i odemarken, det var ganska konstigt. Val tillsammans med resten igen gick vi och bada i varma kallor och tog in pa ett indiskt hotell som var sjukt skumt. En galen hotellagare dok upp lite varstans bakom olika horn och jag vet fortfarande inte om det var en och samma person, eller om flera indier hade spritt ut sig bland rummen for att skramma gasterna och folja dom runt i hotellet far att sedan forsvinna lika fort som dom kommit. Han lyckades i alla fall med bedriften att satta upp den har lappen i trappan, den skramde oss ytterligare:

317581-72

Dagen efter satt en apa och chilla pa vart hotelltak. Da drog vi och kolla pa naturen, den var vacker. Jag, Rikard och Jeff lyckades tappa bort dom andra i skogen och fick chansa oss fram en bit. Sen efter lite mat och tva vattenfall drog vi tillbaks till Tokyo.

Jeff sager att han har traffat japanska rapparen Kohei, for hans polare kanner honom. Jag sa att han maste styra nagot i sa fall. En till till lank till en remix pa samma lat.

317581-68
Ett rott trad.

317581-68
En rod bro plus jag och Chris.


Kula's bilder (hon i bilden till hoger), det blev lite konstigt nar man trycker pa dom?

317581-68
Vad gor man i den har situationen, nar man letar efter dom andra? Jeff, till hoger, valde att skicka ivag ivag sms om att vi hade brutit bena nar vi klattrat i trad.

317581-68
Ett falt.

Kommentarer
Postat av: Teddy

Glidigt att glida omkring i naturen. vill också!
har ni föresten lyckats lista ut vad skylten betyder.

Och om du träffar Kohei så får du hälsa honom från mig. Skönt sammaträffande.

2007-11-07 @ 14:08:40
Postat av: Shyne

Haha gaddamnit vilken skum skylt.
Men jag har en teori på vart det kan komma från.
Google's översättare! Prova att mata in en mening på japanska och se vad det blir på engelska, du kanske rentav lyckas dechiffrera det =D

peace /Shyne

2007-11-07 @ 19:57:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1698
Postat av: Kerstin

Ni tycks hinna en hel del!!

2007-11-07 @ 22:12:34
Postat av: Viktor

Teddy, jag ska halsa, om det nu funkar, sammantraffandet later ju ganska extremt...
Shyne, du har nog ratt, kanske inte ska sta toothbrush dar t.ex. eller fan jag vet inte haha.

2007-11-08 @ 11:04:42
Postat av: Gustav

Haha... bananhistorien asså.

2007-11-09 @ 00:38:20
Postat av: Davve

haha 20 bananer, det är många bananer.

2007-11-11 @ 16:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0