Ueno + Tokyo Dome

Såret verkar vara bra, det blöder inte längre. Men det försöker köra olika mind tricks på mig! Om jag vrider handen i vissa vinklar verkar det som att nån nerv eller nått blir typ sträckt och det går som en stöt upp genom armen från såret. Obehagligt. Hoppas att cellerna i min kropp styr upp det där snart, det är deras jobb. Jag ger dom ju mat, syre och vatten dagarna i ända för att dom ska hålla igång allt där inne. Iofs kanske dom är sura för att jag körde upp en kniv i dom? Men jag tycker att sådana misstag får dom räkna med ibland, sånt händer. Anledningen från första början till att kniven hamna där var ju för att jag försökte göra mat till dom! Jag ska ge dom lite tid så får dom fixa det där, dom har redan gjort så att det slutat bulta i tummen så fort jag inte är upptagen med nått.

I helgen var det lite sigthseeing i Tokyo på olika platser. Var tvungen att gå med upphållen arm haha så att inte tummen skulle explodera (det kändes faktiskt så). Och det är sjukt att man kan åka till flera helt olika platser varje helg i flera månader i Tokyo utan att åka till samma ställe två gånger verkar det som. Drog till Ueno som är ett stort ställe i centrala Tokyo, där finns en park och ett zoo och en fet marknad bland annat. Nästa dag drog vi till Tokyo Dome och där omkring. Där fanns en park som var extremt vacker. Brukar inte tänka så mycket på hur parker ser ut men denna var galen asså.

Det fanns en bergochdalbana vid Tokyo Dome också som jag var tvungen att åka i, det var grym! Kolla en video här. Den låg mitt i stan så det kändes som man flög runt bland gatorna nästan.

317581-93
En gorilla som frös lite, så den drog en filt omkring sig och satte sig på en stubbe. (Ueno Zoo)

317581-92
En gorilla som sitter och surar, den fick ingen filt haha. (Kanang tog kortet, måste jag skriva)

317581-91
Centrala Tokyo, parken vid Tokyo Dome.

317581-90
Parken igen.

317581-89
Bergochdalbanan. I förgrunden en glad äldre dam.

Sök på Google om ni vill se bilder på Tokyo Dome, det är Tokyos svar på Globen, fast inte lika cool. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Davve

åååh jävlar asså, fan va coolt o åka bergodalbana mitt med massa höghus omkring sig.

2007-11-26 @ 12:22:31
Postat av: Anonym

"Iofs kanske dom är sura för att jag körde upp en kniv i dom?" Haha, var får du allt ifrån?

2007-11-26 @ 22:07:03
Postat av: jessica

den hade jag aldrig vågat åka, läskigt att bara se videon...=)

2007-11-28 @ 19:41:04
Postat av: Marcus

Tja tja, viktor. När kommer du hem igen?? (Börjar bli tomt här utan dig, hehe..)

Jag ska börja löpa :) Du kanske har lust att köra lidingöloppet eller marathon med mig i framtiden? :)

2007-11-30 @ 14:01:20
Postat av: Viktor

Soft att du ska börja springa, jag måste kubba marathon nån gång tror jag (då snackar jag verkligen framtid asså haha), men då är vi två iaf =)

kommer hem i augusti enligt planen.

2007-12-01 @ 10:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0