Shibuya

Igår hade jag min andra friidrottsträning, denna gång i en park vid Shibuya. Efter träningen mötte jag upp med andra utbytesstudenter och gled runt i Shibuya. Extremt mycket folk på en lördag, så man blev ganska trött.

317581-35
6x120 på dessa fina banor, ett väldigt bra pass.

317581-34
Skönt namn på en sko.

317581-35
Rikard och Denton vid en fotbollsplan på ett tak ovanför Shibuya, planen är med i Tokyo Drift.

317581-35
Bra utsikt från den där fotbollsplanen kan man lugnt säga.

317581-35
Här är Hatchiko-crossing från ovan. I bakgrunden syns höghusen i Shinjuku, dit ska jag dra nu och spela fotboll nånstans. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: arne

hej Viktor! Vad kul att du kommit igång med friidrotten igen. Jag har haft lite mycket att stå i så jag har inte hunnit skriva. Hatchiko är väl där hunden sitter? Lisa och Lotten har kommit tillbaka denna vecka från San Francisco. Vi söker nu Anna och Petter för att lämna ditt mobilnummer. Kerstin hälsar. Hälsn Arne

2007-10-07 @ 22:38:07
Postat av: Teddy

Fan va fet löparbanan såg ut.
jag needar också shibuya

2007-10-07 @ 23:58:34
Postat av: Viktor

Yes pappa det är där hunden står. Du va och leta efter den förrut va? Såg du den?
Teddy: en normalsize löparbana tror jag, fast det var inte så många där till en början och det stod ju inga häckar eller stavhoppsmattor nånstans så den ser nog större ut då.

2007-10-08 @ 05:24:36
Postat av: alban

man kan komma högre än det där va där de står att planen e me i tyo drift??

nice annars, måste lira fotboll där ngn gång , japaner lär ju mata teknik på gatorna känns de som, för att dom inte har så stora ytor att ha en fet plan på kanske??men ser nice ut, låna en bil o testa om de e så som i tokyo drift,att den japanska polisen inte ens försöker ta en om man kör över 180 km/h :P

2007-10-09 @ 21:10:10
Postat av: alban

man kan komma högre än det där va där de står att planen e me i tyo drift??

nice annars, måste lira fotboll där ngn gång , japaner lär ju mata teknik på gatorna känns de som, för att dom inte har så stora ytor att ha en fet plan på kanske??men ser nice ut, låna en bil o testa om de e så som i tokyo drift,att den japanska polisen inte ens försöker ta en om man kör över 180 km/h :P

2007-10-09 @ 21:10:36
Postat av: Viktor

Albert, ja det finns högre höghus runt omkring, eller jag fattar inte din mening riktigt?? Hur som helst min klasskompis frågade en japansk snubbe vad han brukade göra på fritiden och snubben svarade: "well... i like to drift" hahaha.

2007-10-10 @ 10:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0