aaarggghhh jetlag...!

jag var tvungen att skicka hem min jattetrevliga, knappt engelsktalande "tutor" for jag var tvungen att sova mitt pa dagen haha! nu ar jag vaken igen. men detta tangentbord haller pa att knacka mig, alla knappar ar skitsma!!

jag bor iaf ganska fint men det ar forbjudet att ta emot besok (!!!) och dodsstraff pa att lata nan sova over sa det ar lite synd for er som vill halsa pa. dom gillar regler pa det dar sovstallet kan jag meddela. forresten shit va varmt det ar har inne pa i detta rum!!! och det marks att det ar en star stad nar jag sitter pa ett internetcafe 40 minuter med tag fran centrala tokyo och det kanns som drottninggatan utanfor, iofs ar min gata jattelugn men det ar typ ett litet centrum har dit jag gick nu.

forresten gor det inte sa mycket att folk inte kan snacka engelska (min "tutor" katsuhiro blandar ihop he och she vilket blev sa komiskt att jag var tvungen att pressa tillbaks ett anfall hehe) for dom har sma dictionary-datorer dar dom skriver in pa japanska sa kan jag se pa engelska hehe.

aja skriver mer sen, blev lite rorigt detta.
/viktor

Kommentarer
Postat av: Johan

e du säker på att du hade svoit ut när du skrev det där?

2007-09-13 @ 17:26:52
Postat av: Davve

shit jag blev typ lite förvirrad av det där inlägget xD, aiia du verkar må hyfsat bra ialf. tare lungt.

2007-09-13 @ 17:32:16
Postat av: Kerstin

Då är du framme i alla fall! Mycket folk, får en annan innebörd i Tokyo kan jag tro. Sköt om dej!

2007-09-13 @ 18:29:06
Postat av: lotten

Kul att höra från dig! Du låter som att det är kul!
Harebra och skriv snart mer!

2007-09-13 @ 18:45:20
Postat av: Martin Skeppstedt

Förbjudet att ta emot besök? Peinlich! Jag tror den absolut bästa är att boka sånt hotell där.

2007-09-13 @ 22:57:10
URL: http://www.martinskeppstedt.se
Postat av: Johannes

ROFL!11

2007-09-13 @ 23:00:47
Postat av: Gustav

Lägg upp en bild på hur du bor nån gång när du har tid.

2007-09-13 @ 23:26:03
Postat av: Viktor

om jag kunde skriva a, a och o skulle det inte se sa rorigt ut och det skulle bli lattare att forsta!

2007-09-14 @ 12:12:39
Postat av: Anna

Hehe, känner igen det där. Men det går över. Låter ju skitbra med såna där små datorer, det skulle dom ha här också när man inte fattar deras singlish :) Ser fram emot att läsa mer och kanske se några bilder (på labbet bla :)). Ha det bra!

2007-09-14 @ 13:31:25
Postat av: Daniel

Oroa dig inte! Jag kommer snart och räddar dig från alla konstiga tangentbord :p Hoppas du har det bra annars. Har du tid att hitta på någonting när jag kommer på onsdag förmiddag, medans jag väntar på att få checka in på mitt hostel, så säg till.

2007-09-14 @ 15:13:08
URL: http://daniel-svard.se/
Postat av: Marcus

Det låter som om det är roligt där borta ändå :) Synd med alla hårda regler.

2007-09-16 @ 14:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0