lite gamla bilder

kameran har pajjat (tyvarr morfar) men jag tankte att jag kunde lagga upp lite fler gamla bilder for nu har jag fixat en laptop till rummet (en ganska fattig men anda). Men det blir svart att fixa nya bilder tills jag har kopt en ny kamera tror jag.

I tisdags borjade jag lasa japanska, men fler kurser ar pa vag. jag har ocksa borjat hanga lite pa labbet. labbet ar helt maniac, typ jattetrangt och kemikalier overallt. annars har jag turistat en del med dom andra utbytesstudenterna, det finns grymt mycket att se verkligen.

image6
Mmm... en till bild pa rummet. Just nu, i skrivande stund sitter jag faktiskt pa stolen dar.

image10
Det dar Eiffeltornsliknande torn ar Tokyo Tower och i forgrunden skymtar en skon utbytesstudent vid namn Chris.


image7
Har ar nagra japanska turister som kom en timma efter att den Kejserliga Tradgarden hade stangt for dagen, sa de fick noja sig med att ta kort pa tradgardens port. Som ni sakert kan gissa kom vi ocksa for sent.

image8
Den har gatan ligger i Akihara, "Electronic Town", en hel stadsdel med bara elektronikaffarer som ar jattebilliga och forst med allt, havdar dom.

vi hors!
/Viktor

Kommentarer
Postat av: Gustav

Katsihuro och Chris = lika som bär????

2007-09-19 @ 17:49:46
Postat av: Davve

Jag kunde inte slita blicken från den där stora vita saken till vänster på bilden på ditt rum, vad är det för nått? :D

2007-09-19 @ 19:15:41
Postat av: alban

håller mer om båda kommentarerna innan min

2007-09-19 @ 21:09:43
Postat av: alban

håller mer om båda kommentarerna innan min

2007-09-19 @ 21:10:10
Postat av: Marcus

Davve, det är en kopiator.. Viktor fick ju flytta in i kopiator-rummet, haha, närå skojade bara. eller? :D
Alla husen ser helt futuristiska ut, man borde sätta ett sånt i Stockholm så kanske vi kommer ifrån betongklumpsdesignen här. (syftar speciellt på husen på kejsliga trädgård bilden).

2007-09-20 @ 00:40:29
Postat av: Marcus

Tråkigt me kameran föresten. Men som tur är så kan du ju ta en sväng till Akihara och fixa en billig superkamera...

2007-09-20 @ 00:41:26
Postat av: Viktor

Haha pa bilderna ser dom ganska lika ut hehe. Men pa riktigt ar det inga problem.
Det ar i den vita saken jag sover hur som helst. Men den ar gjord for att tvatta klader i. Tvattmaskin assa, ser ganska kord ut.
Bra ide marcus, ska nog aka dit och fixa.

2007-09-20 @ 12:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0