Noagra bilder fran forsta och andra dagen

Idag aer det lordag och igar traffade jag dom andra utbytesstudenterna och gjorde lite introgrejer, pa eftermiddagen hangde jag med min guide Katsuhiro till labbet jag ska labba pa, sen drog jag in till Shibuya med nagra andra utbytesstudenter.

image1
Detta aer lite av mitt rum.

image3

Katsuhiro aer glad foer han hjaelpte mig med ett fixa taogkort.

image4
Shibuya pa kvallen, himla massa folk, men alla japaner ar sa lunga att det typ inte kanns stressigt.

image5
Sahaer ser det ut i omradet jag bor i, Fujigaoka. 36 minuter fran Shibuya med taog, sen en bit att ga.

Kommentarer
Postat av: Shyne

Tjena Viktor, du ser ut att ha det bra!
Har glömt att fråga vilka kurser du ska läsa.. och vad är det för labbkurs, låter intressant!
Peace

2007-09-15 @ 12:45:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1698
Postat av: andreas

verkar nice V. Palla att man inte får hälsa på. Men det verkar ändå soft att sova i ett sånt där rör. Så det får bli så. Ser fram emot en "hur är det möjligt?" blogg när du samlat material till det vill säga. Förresten ska man låta bli åäö? Kan du läsa det?

2007-09-15 @ 19:39:22
Postat av: Kerstin

Hej Viktor!
Vilken ny värld du kommit till, men rummet ser okey ut. Kul med bilderna, nu har du gått på övergångstället! Här är det som vanligt, just nu spelar Lisa och Albert TV spel. Må så gott!

2007-09-15 @ 20:33:27
Postat av: Davve

aah ser sjukt nice ut. ska försöka spara så man kan komma ner och hälsa på. Katsuhiro ser ut o va en trevlig prick :D

2007-09-16 @ 04:19:17
Postat av: Marcus

Oh jäklar asså, ditt rum ser ju precis ut som rakt ur en japansk skräckfilm, haha. Precis som i "Honogurai mizu no soko kara" / Dark water :| Spring utav h*lvete om det börjar droppa vatten från taket, ok! :D Hehe

2007-09-16 @ 15:17:39
Postat av: Viktor

Hej hej, jag har inte borjat lasa nagra kurser annu men pa tisdag borjar jag med lite japanska, har inte valt dom andra annu.
haha andreas jag ska gora en grym hur ar det mojligtblogg, forresten kan jag lasa a,a och o.
tack for tipset marcus.
glom inte att halsa pa, jag var i shinjuku igar och det var ashaftigt! ni maste se det!

2007-09-17 @ 05:31:44
Postat av: Teddy

fan va soft.
och den där Katsuhiro ser ju glidig ut :)
fler bilder önskas.

2007-09-17 @ 09:04:54
Postat av: Anna

Bor du ensam i rummet eller delar du? Ser ju ganska stort ut jämfört med här och kök och grejer har du också. Japan verkar spännande, kanske får åka och hälsa på i december om jag inte har nåt annat för mig :)

2007-09-17 @ 14:46:16
Postat av: Rodi

Tja Viktor! Jag åt en Japp idag o tänkte på dig :)
Kul att få se var du hamnat! Lägg gärna upp fler bilder... ett galleri?
Aight. R

2007-09-17 @ 15:52:16
Postat av: Lovisa

Åh va härligt det verkar! Ett myller av människor och massa med nya intryck! Förhoppningsvis tar ja en tripp till Japan efter Indienresan, då får ja komma och hälsa på! Hoppas du trivs!

2007-09-18 @ 14:17:00
Postat av: Viktor

Ja, halsa pa allihopa, Tokyo rekomenderar jag starkt som resemal!!! Jag var t.ex. i Shinjuku i helgen och det var var t.ex. i Shinjuku i helgen och det var helt sjukt, det blir typ aldrig natt dar for det ar sa mycket neomljus.
Rodi? Du at en Japp och kom och tanka pa Japan? haha.

2007-09-19 @ 09:34:15
Postat av: Viktor

Ajuste... jag bor inte sjalv, men han jag ska bo med har inte flyttat in annu. Men han gor det denna vecka.

2007-09-19 @ 09:35:20
Postat av: H-C

Tja Viktor.
Det ser riktigt nice ut, hoppas du har det bra där borta i Japan. Det verkar riktigt häftigt iaf.
Ha det så bra!

2007-09-19 @ 11:13:51
Postat av: Viktor

HC idag kollade jag efer Skylines och jag sag tva stycken! Inte stylade dock, men ganska bra ratio pa en dag.

2007-09-20 @ 12:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0