Ny kamera

Hejsan, igar kopte jag ny kamera (Canon IXUS 70) och mobil i Akihabara, i det storsta elektronikvaruhuset jag nagonsitt sett, typ dubbla NK i Stockholm. Det finns mycket i Tokyo som ar sa stort att jag inte fattar det typ! Idag tog jag hursomhelst massor med bilder men denna dator ar helt stord assa. Jag lyckas inte ladda upp bilderna har pa sidan. Dessutom verkar alla mina tidigare bilder vara raderade, hittar dom inte pa harddisken.

I forrforrgar var det invigning, en ganska fattig sadan, for alla utbytesstudenter. Jag, Chris och en snubbe som heter Jeff missade typ hela nar vi kom en kvart for sent. En grej var dock kul, en snubbe stallde sig upp och bara: "my name is Tim, but you can call me Snake King, that`s cooler".

Idag tog introjapanskakursen slut och om nagra veckor borjar dom riktiga japanskakurserna, min sprakniva nu ar typ som en japansk tva-aring eller nat skulle jag tippa. Igar fyllde han Jeff ar, vilket han ska fira med karaoke ikvall hehe, ska dra dit nu, hejda!

Kommentarer
Postat av: Hilda

viktor,what's your email? i think i misspeled it, sorry..=) by the way this is the link that i think rikardo similar to the actor..
http://www.suorlatino.hpg.ig.com.br/rosalinda.htm

2007-09-28 @ 15:17:08
Postat av: Tom, Rodi, Martin, Mini, Frida, Markus, Fredrik, Klara, Alexandra

Hej Viktor!!!!!!!
Vi sitter i Tomeks vardagsrum och undrar hur du har det?? Det är fest hemma hos bortresta Lech och Teresa. Hoppas du lever livet i Japan med en massa sköna människor. Vi tänker på dig allihopa!!!!!
Kramar från "The gang"

2007-09-28 @ 22:05:41
Postat av: Viktor

Hejsan! Tack for halsningen! Jag har det bra har, ni verkar ocksa ha det bra! Fester och grejer =)
Jag har mycket att gora bara, gor typ nagonting hela tiden sa blir lite trott hehe, men det ar sa det ska va. Jag tycker typ allt jag ar med om ar grymt haftigt haha, sa det ager.
Vi hors och ses!

2007-09-29 @ 17:01:15
Postat av: Karin och Jessica

Heeej!Vi sitter i Merry å knatar på med matlab-oh yeah!Inte det man önskar göra på en lördag direkt..du kommer väl kanske ihåg hur det var förra året.Det är mycket roligare att surfa runt och hälsa på i din blogg!Men vi tycker att du ska lägga in lite mer bilder på dig själv, så vi får bevis på att du verkligen är där!;) Ser att du har fått fint träningssällskap,vi tror du kommer hem i kanonform sen å piskar skiten ur svenskarna.=)
Ha det så bra! Kramar Jessica och Karin

2007-09-29 @ 17:27:32
Postat av: Marcus

Hahahahaa, snake king!!!!

2007-09-30 @ 20:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0