Båtresa i Tokyo Bay

Hej hej,
i måndags kom Lisa hit med Joe och de hängde med på en båt, som var typ en klubb, runt Tokyo Bay, första dagen. Nice utsikt osv. Det mest märkvärdiga under båtresan var att något hände i allas huvuden, och alla började ta gruppfoton utan dess like. Många minneskort exploderade. Det var kul och intressant!
Jag bjöd också med Lisa och Joe ut hooden där vi besökte vårt kända Raamenställe. Otroligt goda nudlar, och samma kväll såg jag att grundaren var med på TV. Innan lunchen hade vi dragit till ett japansk badhus, varje gång jag är där verkar det bli lite billigare, och ännu mindre folk. Upptäckte dock för sent att stället ändå drar in pengar på ett antal förföriska massagestolar som man lätt fastnar i.
Jag släppte av dem igår på Yokohama Line, säkert Tokyos mest förvirrande tåglinje, och sen dess har jag inte hört av dom... Man kan inte vinna mot yokohama line. Jag är fortfarande lost efter 11 månader där. Ibland bara vänder tåget och åker tillbaks igen mot andra hållet och man bara hmm... 5-0 till yokohama line.

The view från Tokyo bay.
en bild från båten.

Kommentarer
Postat av: alban

du får väl reducera så de bli 5-1^^

2008-08-01 @ 12:35:58
Postat av: arne

Man kan inte vinna mot Yokohama Line - bra formulering!

2008-08-03 @ 23:11:22
Postat av: Sarah

HAHHAHA Beloved yokohama line

2009-12-21 @ 03:34:55
URL: http://jpnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0