En glassad snubbe

Sa skont nar dom testar larmet i labbyggnaden, nar jag kom for en halvtimme sen borjade nagon chillad snubbe helt plotsligt prata i hogtalarsystemet i hela huset. Jag bara "ooooh noo vi kommer sprangas!" (fattade ingenting), sen sag jag att alla var lugna och ignorerade ljudet. Sakert lite information om natt seminarium eller natt. Men sen drar ett larm igang i en sekund och stangs av, och snubben som pratar staller typ en fraga. Sen ar han tyst igen, men en halv minut senare later det som han borjar prata om typ den gamla goda tiden eller natt, han bara snackar. Mumlar lite for sig sjalv, spontantestar larmet nagra sekunder, staller nagra fragor (ingen kan svara). Ar tyst nan minut, sen hor jag han sager "vanta lite", sen borjar han snacka om sin ungdom eller natt igen. Sa har det vart i en halvtimme nu hahahaha.

hehe ganska fattigt inlagg... men det har inte hant sa mycket pa sistone. Terminen ar snart slut sa jag har mest pluggat, har bland annat klarat ett japanskaprov, skrivit bokstaver i nagra uppsatser osv. Ha det.


Kommentarer
Postat av: Rodi

Hahah fan va jag garva Viktor. Tänk o uppleva det där om man skulle vara hög eller nåt. Eller om man led av paranoija o trodde snubben försöker prata med just dig.

2008-02-01 @ 22:16:43
Postat av: Viktor

Hehe säkert ganska psykiskt påfrestande om man inte är helt frisk typ. Eller vänta... tänk om det bara var jag som hörde den rösten, ingen annan hörde?

2008-02-02 @ 06:40:06
Postat av: Gustav

Nice bild i rubriken. Var det där nån av dom vi tog????

2008-02-04 @ 23:29:24
Postat av: Viktor

mmm det kan vart du som tagit den tom. den ar grym.

2008-02-05 @ 04:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0