Tillbaka på labbet lite

Efter en vanlig labbförmiddag med lite filtrering och liknande drog vi ner till cafeterian som vanligt och käka lunch. Jag tog nudlar, och snubben till höger om mig kom och satte sig med koreansk kimochi (fråga inte) och alla satt och prata lite. Efter ett tag märkte jag att han till höger om mig svettades lite mer än vanligt men jag tänkte inte mer på det, förens jag upptäckte att alla de andra tre vid bordet bröjade prata om hans ansikte. Det är starkt, svarade han. När jag vände mig mot honom igen, svettades han betydligt mer än förrut, det rann droppar i ansiktet. Tillslut fick de andra be honom att gå och hämta lite papper och torka sig med för det kanske inte är så fräscht att sitta och löka som en galning när man sitter och äter bland folk. När han kom tillbaka med papper spårade det typ ut, det rann så otroligt mycket vatten från hans ansikte! Det är första gången jag ser någon sitta helt still i normal temperatur och bara löka sönder så att det droppar ner stora bollar av svett i knät. Kimochi mina damer och herrar!
(Han mår bra asså).

En annan rolig grej är detta ödmjuka mail som Davve visade mig nyss:

"This is ****. Nice to become a member of ********!

I have taken over Christ's position in the language group. If there's anything about the Chinese websites, pls email me *******@******.com from now on."

Ha det bra! God fortsättning och allt sånt.

Kommentarer
Postat av: alban

viktor, mobilen går typ inte o ladda, o så låter den som fan :P,
hur sätter man på den hehe, många frågor på samma gång

2008-01-07 @ 18:58:43
URL: http://brommapojkarna.se/P94-8
Postat av: Viktor

ehh... later som den ar ganska trasig. vada later? satt pa den genom att trycka ner knappen pa ovansidan stenhart.

2008-01-08 @ 07:24:07
Postat av: alban

okej, jo ja forsökte me nageln, men den sattes inte på, o nu e de ett märkte hehe, men den surrar som ett bi lixom :P

2008-01-08 @ 13:16:20
URL: http://brommapojkarna.se/P94-8
Postat av: alban

men sätt inte in pengar på den om du inte redan gjort det

2008-01-08 @ 13:17:08
URL: http://brommapojkarna.se/P94-8
Postat av: Rodi

Tja, kan du inte filma det där hippo gänget nästa gång du är där? Ska du träffa dom nån mer gång?

2008-01-08 @ 19:38:05
Postat av: Viktor

albert, jag har redan satt in pengar... men det ar ju bara ta ut kortet om mobilen ar trasig. Forsok och tryck med en penna kanske pa on-knappen. ta ut och satt in batteriet ocksa en gang, som en hacker skulle ha gjort haha.

rodi, har inte funderat pa att traffa hippoganget igen. men det kanske man skulle gora bara for hamna i komiska situationer.

2008-01-10 @ 01:58:42
Postat av: alban

mm ok, men ingenting händer när vi laddar den, ja testade me mammas laddare oxå, men nu har du ju fyllt på den, då räcker de 1 år ju, så du kommer ju hinna komma hem o chilla,

2008-01-10 @ 11:25:57
URL: http://brommapojkarna.se/P94-8
Postat av: Viktor

hmmm konstigt, kanske kan bero pa att jag kopplade den till ett bilbatteri med en hemmagjord usb-sladd i en garderob pa dormet i hostas...
men jag fyller din ocksa nar du fixat den. sag bara till.

2008-01-11 @ 03:21:14
Postat av: albaN

ok schysst, mm ett litet problem där med, onoff blåste mig, ja ska bojkotta dom, ja fick den sista mobilen me den modellen, o den va i montern, så ja fick inget batteri/laddare, han sa att ja kunde köpa de för 150 spänn cirka på clas olssoN, ja går då till C O o frågar, dom har fejk o äkta. fejk kostar 150, äkta 300, gissa vilket ja vill ha, men den e slut, ja frågar på thepphonehouse, kostar 300 där med, o på ett annat onoff, kostar de oxå 300, jag fick mobilen för 380, o batteriet kostar 300, om ja skulle köpa skulle hela mobilen kosta 700, o den e värd 450, fan va ovärt:P

2008-01-12 @ 11:27:33
Postat av: Viktor

Albert, palligt, men vänta tills den billiga laddaren kommer eller köp den för 300. det är ju värt det hur som helst.

2008-01-13 @ 16:30:11
Postat av: alban

det första alternativet, 300 eju asmkt

2008-01-14 @ 16:26:49
Postat av: Viktor

hehe

2008-01-18 @ 12:18:46
Postat av: H-C

Kimchi brukar vi käka i familjen, det är typ mjölksyrad Kinakål kryddad med salladslök, ingefära, fisksås och stora mängder chili, så det kan vara ganska starkt, men ändå gott.

2008-02-06 @ 06:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0