yes bilder igen

Lyckades hacka lite (dvs väntade) så att nu kan jag lägga upp bilder. så nu kanske besöksstatistiken återvänder till lite över en halv besökare om dagen: mest jag själv då och då. Dock blir ni förmodligen besvikna, inte så coola bilder har tagits...

nice
Jag hittade lite risfält när jag letade nya vägar (som en myra gör) hem från skolan med cykeln. Det framgår inte på bilden men det är skönt att komma ut från gatorna lite för det är extremt lökigt, säkert 35 i skuggan.


likhet
En bild på pappa när han var ung.


tja
Olagligt photage inifrån Asahi´s bryggeri i Odawara, som skolan tog oss till lite överrasakande. Inte så pjåkiga spionskills måste jag säga... oohh noo...? när jag skrev det hörde jag den fetaste åskan utifrån. Som ett tecken på styrkan i mina ord, eller på att jag inte borde skriva det.  Men jag låter det stå hursomhelst.

Kommentarer
Postat av: arne

Detstämmer - bilden på dig är extremt lik en bild på mig i 20-årsåldern!

2008-07-27 @ 21:30:41
Postat av: viktor

ja eller hur, vi kanske tanker pa samma bild.

2008-07-28 @ 04:28:28
Postat av: andreas

visste du att dom använder virtuella myror för att räkna ut snabbaste och effektivaste vägen för typ transporter och grejer. kommer faktiskt inte ihåg va teorin heter men jag läste det på DN vetenskap. Är en del av kaosteorin typ. Hittade iaf en annan läsvärd artikel när jag skulle hitta den andra. Också den om myror, enjoy! http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=654625

2008-07-28 @ 10:31:26
Postat av: Viktor

Andreas, ägande att du fatta myrkommentaren hehe. Myror är grymt coola egentligen, dom verkar hela tiden vara ute och leta efter nya vägar nånstans. Nice länk asså.

2008-07-28 @ 17:22:29
Postat av: Gustav

Jävligt snygg skjorta på bilden också

2008-07-30 @ 14:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0