Hejsan

Godkväll, hoppas allt är bra i Sverige. Idag försökte jag rädda några japanska liv genom att ge blod i en blodbuss men blev dissad. En svensk måste bo i Japan i 5 år innan han kan ge blod här fattade jag det som, ganska länge... Föredelen var väl att jag slapp förlora en halv liter blod, brukar man ta så mycket?

Förra veckan när var vi på studiebesök på Sonyfabriken på andra sidan Tokyo Bay, vi åkte i en lång tunnel och kom upp på en konstgjord ö med ägande utsikt över vattnet mitt i havet innan vi fortsatte på bron över resten av bukten till Sony-fabriken. Där fick vi se några PlayStation 3 och lite Blueray spelare tillverkas, självklart fick alla var sin PS3 hem gratis. I övrigt har det inte hänt så mycket i veckan, jag spenderade två heldagar i NMR-rummet och heldag på lektioner typ hehe.

Försökte lägga in bilder här men failade... förlåt, men det var inte mitt fel. Det var någon annans fel. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: alban

har bytt namn på myspace till "bananhybris", tkr de passar:P,



Ironin flödade med ps3^^

2008-06-26 @ 22:53:51
URL: http://www.myspace.com/bananhybris
Postat av: alban

spanien vann em:P:D

2008-06-30 @ 00:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0