Daaketto-san fixar pasmokaado

Idag var det lite sightseeing och hotelljakt i Shibuya och Shinjuku vilket var spännande. Det var fett varmt, t-shirtväder och vi gick rätt in i en loppmarknad där en snubbe ville sälja bälten som inte ens gick runt Viktors midja, bältena hade enligt säljaren övriga användningsområden som t.ex. piskning och tilltugg till öl. Teddy började pruta på fem stycken men det blev ingen deal. Efter loppmarknaden gick vi vidare genom Yoyogi Park där folk körde stepdance (som vanligt) på en brygga och andra satt och öste på bongotrummor i timtal, men vi behövde ett hotell så vi hann inte lyssna på den fina musiken. Vi gled upp i New York bar (den där Bill Murray chillar i i Lost in Translation*). Det var dyrt men bra service och fin utsikt, när Viktor hällde öl från sin flaska till sitt glas gled en kypare fram och bara: "allow me" och hällde upp åt Viktor. Sen fixa Teddy tågkort (pasmokaado) på världens största tågstation Shinjuku och fick efternamnet Daaketto-san.

317581-155
En man rastar en björn i Yoyogi Park.

317581-154
Tokyo från New York Bar.

317581-153
Daaketto-san har en suntory time.

*Det var två i'n på raden i den meningen, ber om ursäkt.

Kommentarer
Postat av: hampus

fett!!!! din jävla slusk varför tog du inte med mig för? hoppas det har löst sig med hotellet. se till att hit that kareoke soon my man. jag förväntar mig sjukt pinsamma filmer. sladda in på nån transabar när du ändå är i farten. :)

kommer följa dina upptåg med djup avundsjuka.
piiiz

/Hampus

2008-03-22 @ 22:45:50
Postat av: Teddy

Förlåt. jag borde ha köpt åt dig med. ska börja jobba som en japan när jag kommer hem så att jag har råd nästa gång, ok ?

2008-03-23 @ 02:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0