Fest på labbet igen

När labbet firar nått, som i helgen t.ex, så gäller fortfarande hierarkin med professorn på toppen så det är lite konstig stämning för ingen kan riktigt slappna av egentligen verkar det som. I och för sig fattar jag inte inte så mycket av vad dom säger så jag kan ha missuppfattat det mesta. Under kvällen fick jag i alla fall min hand spådd, och det såg bra ut. Men mitt liv skulle bli kort om jag inte lever hälsosamt, jag tyckte hon var grym som kunde se det min framtid. Jag som inte ens var säker på om jag skulle dö, men det kunde hon alltså bekräfta.

Förövrigt har någon klippt gräsmattan på dormet så jag gick till 100yen(6 kr)butiken och tänkte köpa sportgrejer men den affären är så skön att jag fick med ett badmintonset, en liten fotboll, en fullstor japansk flagga och en plasthinna för 24 kr. Två av grejerna har jag dock inte fått nån användning för ännu. På tal om 100yen förresten så vet jag inte om det ha hänt nått med svenska kronan eller japanska yenen, för det blir dyrare och dyrare att köpa yen hehe.

317581-144
Labbparty för dom närmast i bild som fick sin examen.

317581-145
Okura-san sjunger karaoke vid mig och Takada-san, alla garvade hela tiden (kolla snubben bakom till vänster) så ingen vågade sjunga efter honom. Så nu vet ni det.

Kommentarer
Postat av: arne

Hej! Igår i DN hade dom ett par sidor om Hippo-föreningen. Det är verkligen en avancerad språkteori bakom deras beteende, fast dom miss-uppfattat det hela. Spädbarn får ju feedback hela tiden när dom pratar så att dom märker om dom gjort rätt. Om Du kan hitta på någon feedback-mekanism åt dom så kanske du rädda deras förening.

2008-03-03 @ 22:19:43
Postat av: Åke Lindh

Bäste Viktor. Även mitt liv skulle bli kort men jag har inte trott på det. Jag håller igång och gör motstånd fortfarande. I dag har jag köpt en I-pod och läser just nu bruksanvisningen på 18 st A-4 - sidor.
Ha det bra lita inte på Sibyllor eller spöken.
- Vi mår fint. Plus minus noll ute.
G & Å

2008-03-03 @ 22:58:23
URL: http://viktoritokyo.blogg.se
Postat av: Viktor

Ett par sidor i DN, later ganska mycket, dom har spritt sig till Sverige assa? Hehe, dom vill bara inte plugga det ar det.

Lycka till med ipoden morfar. Skippa bruksanvisningen och testa istallet! =) Det ar lattare tror jag.

2008-03-05 @ 04:10:14
Postat av: Marcus

Tja! Igår hade jag födelsedagsfest, synd att du inte kunde va med, hela gamla gänget va samlat :) Men du fick lite fest ändå, hehe.

2008-03-08 @ 13:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0