Inte så mycket Jetlag av gästskribent Teddy

Idag anlände jag till flygplatesn Narita i Tokyo där jag fick vänta ett par timmar på att Viktor skulle komma hem från sin resa i Sydkorea. Inte så farligt jetlagade just nu men vi får se imorgon om jag är helt körd då kanske.
Än så länge har det inte hänt så mycket mer än jag har softat i på Viktors dorm, käkat lite middag på Freshness Burgers och sen till sist lite sake(både varm och kall) och öl med skumm som fryser till is efer en stund.
Det visade sig också att viktors dorm hade ett pingis bord som vi spelade nån timma på.

Börjar bli lite trött nu klockan 23.00, fast det är inte mitt största problem. Mit stora problem är att det typ inte finns några ställen att bo på för allt är uppbokat. Men det löser sig förhoppningsvis....

Kommentarer
Postat av: andreas

fett avis.. du måste köpa nåt flummigt till mig toad. förresten skulle du väl kunna sova i en bar. har ju funkat förut liksom

2008-03-21 @ 23:46:28
Postat av: Davve

haha, bra ide andreas.
drick ett antal sake's åt mig, plx!
puss

2008-03-23 @ 00:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0