Fotbollsturnerning

Igår var det fotbollsturnering och jag har äntligen överkommit buggen så nu kan jag lägga upp bilder igen på bloggen. I övrigt lyckades jag förstöra en grej på labbet för hundra tusen yen, det var lite jävligt. Men jag behöver inte betala nått tror jag hehe. Nu är det Golden Week i Japan, vilket innebär att det är i början av Maj, och tre helgdagar kommer samma vecka, så det blir som en grym ledig vecka. Det är coolt.

317581-166
Bergochdalbanan Eejanaika, känd för världens långsammaste kö.

317581-165
Fujiyama.

317581-164
Owen och jag på fotbollsplanen.

317581-163
Fotbollslaget.

Kommentarer
Postat av: Peter

Tjena Victor! Det var ett tag sen vi hördes men jag lever fortfarande :) Hur gick det förresten i turneringen? Jag hoppas att ni vann och du gjorde vad som förväntas av en KTH:are (ej självmål)..

2008-05-05 @ 08:05:47
Postat av: Viktor

Hej Peter det var ett tag sen! Bra att du lever, jag räknar med att du fortfarande är vid liv när jag kommer i augusti.

i turneringen losade vi ganska mycket det var inte så bra, ville inte skriva det (inga självmål dock) hehe. Ha det bra Peter, vi ses!

2008-05-05 @ 09:46:58
Postat av: Alban

hehe låter nice, blev de nåra tunnlar?

2008-05-05 @ 20:34:13
Postat av: Teddy

tja. jobbigt med förlusterna. tur att du slipper betala iaf. Jag och jens får också spö, fast i foosball. vi ligger under med 1-9 i matcher mot dom andra AD assistenterna, så jag vet hur det känns.
Vi har dock inga roliga berg och dal banor att trösta ås med utan får nöja oss med jobb.

men life goes on

2008-05-07 @ 23:44:03
Postat av: Viktor

Teddy, livet gar vidare, inatt trostade jag mig med personligt rekord i jordbavning, det skakade i typ en minut det var laskigt. Jag visste inte vad jag skulle gora sa jag gick och kolla ut genom fonstret.

Albert, jag blev tunnlad en gang annars inga tunnlar hehe.

2008-05-08 @ 06:15:28
Postat av: alban

glidiga bergodalbanor, ja har en gjort en ny låt

"omväxling förnöjer" heter den

kolla på http://www.myspace.com/granholmmusic

2008-05-10 @ 23:28:51
URL: http://www.myspace.com/granholmmusic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0